Hoe vaak heb je een avond of weekend nu echt vrij? Voor je gevoel werk je tegen de klok om je een goede boterham te verdienen of je leerlingen tevreden te houden.
Elke leerling is er toch maar weer één. Soms kom je er snel achter dat er geen klik is. Je kijkt er tegenop om nog uren met deze leerling door te brengen.
De lesprijs... Aii, als je maar niet te duur bent. Maar diep van binnen wil je die al een tijdje verhogen omdat je weet dat je meer waard bent.
Het flyeren bij de voetbalclub leverde minder klanten op dan je zou willen. Je weet niet zo goed hoe je jouw marketingbudget moet investeren om een goed rendement te behalen.
Van obstakel naar obstakel. Ik had hoge kosten en dure contracten. Met het gevolg op het punt van faillissement te staan. Ik dacht dat die dure contracten me zouden helpen, maar niets bleek minder waar. Ik stond er alleen voor. En alsof dat nog niet voldoende was, had ik ook nog eens veel gedoe met leerlingen. Het ondernemen ging mij in het begin niet makkelijk af, maar wist het tij te keren. Door al deze uitdagingen heb ik één ding geleerd dat ervoor kan zorgen dat jou niet hetzelfde overkomt. Eén geheim om je bedrijf te runnen met zo min mogelijk obstakels. Dat deel ik graag met je.
Dat je maximaal 7uur per werkdag (36uur per week) hoeft te werken waardoor je meer vrije tijd hebt, dat je leerlingen vindt die beter bij je rijschool passen en dat je geen zorgen meer hebt over je maandelijkse inkomsten.
Dit alles is mogelijk met betere klanten.
Er is niets zo vervelend als je tijd door brengen met iemand waarmee het niet klikt. Je ideale klant filteren zorgt ervoor dat je plezier houdt in je werk en dat je klanten nog blijer met je zijn. Dit komt je goede naam ten goede.
Een te lage lesprijs gaat altijd ten koste van iets of iemand. Als een product of dienst goedkoop is, zal een klant er minder waarde aan hechten ten opzichte een vergelijkbaar product of dienst dat duurder is. Ga jij altijd voor de goedkoopste optie?
Doe je precies wat de rest ook doet? Dan val je niet op en zullen potentiële klanten je moeilijk vinden. Hierdoor ben je gelijk aan je concurrent waardoor de potentiële klanten jouw toegevoegde waarde niet meer zien en alleen nog maar op prijs kan vergelijken.
Verander je mindset. Je zou denken dat vasthouden je sterker maakt, maar soms is dat het loslaten. Kom eens uit je comfortzone ;)
Wat maakt jou onderscheidend ten opzichte van andere? Ontdek hoe je jezelf beter op de kaart zet.
Hoe genereer je nieuwe leerlingen en nog belangrijker: hoe kies je de leerling die bij jou en jouw rijschool past.
Leer hoe je jouw lesprijs met 20% verhoogt zonder klanten te verliezen en juist meer jouw doelgroep aan te spreken.
Koop deze training niet, maar investeer erin.
Deze training is niet voor iedereen, maar misschien wel voor jou. Wil jij je mindset veranderen en uitblinken tussen de rest? De concepten en inzichten die je in deze training leert vereisen dat je ze in de praktijk toepast.
Om je op weg te helpen ontvang je van mij ** 100,- korting**. Hierdoor investeer nog maar 249,- exclusief BTW om jouw rijschool een boost te geven.
Wat levert de training je op
Na deze training verhoogt je omzet met honderden euro's per maand. Je reduceert het aantal proeflessen dat niet doorgaat en weet je jouw rijschool te onderscheiden van de rest.
Inschrijven kan tot en met 31 oktober 2021.
Let op! Er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar.